cinseldusunce

10 Yıldır hobi olarak yazıyorum kimseye zararım dokunmadı.Reklam parayla işim olmaz.Mantık,aklım erdiği kadarıyla sorularınızı cevapladım. Dr prof Hekim değilim, Vatandaş olarak kendi toplumuma ne verebilirim düşüncesi ile bugüne kadar yazdım.Web sayfası yapmadım.Blog olarak kaldım ki deneme yazısı olarak kalsın.Tek kişiyim bir grup filan değilim. Okuyucuya ilgi için teşekkür ederim"

videobilgi

külotlu çorap nasıl giyilir

[howcast url=’http://www.howcast.com/videos/268841-How-To-Put-on-Pantyhose-or-Tights’ height=’240′ width=’360′]

Bu soru çok sorulmuş,ekeklerin bir bölümü çocukluğunda giymiştir ama unutmuş olabilir .Giymeyi unutan da olabilir kız olupta. Ama merak edenler için yada çoraplarını kaçıran kadınlar için ipucu olabilecek bir video. Sakın saçma aptalca olduğunu düşünmeyin size göre güncel olan birşey başkasına hiç duyulmamış bilgi olabilir. İnsan merak eder.

many people interest how to wearing pantyhose,

TAMPON KULLANIMI-

Hijyenik Tampon nasıl takılır şematik görüntü(dikkat: bakire kızlar kullanamaz) sadece bilgi maksadı ile alıntıdır. yüz kızartıcı bir görüntü bulunmamaktadır. Tampon kullanımı hareketli sporcu kadınlar tarafından benimsenmiştr Türkiyede kullanımı oldukça azdır.

how to use hygenic tampons ,as mentioned only for health
HAMİLELİK TESTİNDE BİR ANNE ADAYININ HAMİLE KALDIĞINI KAMERAYA ALDIĞI ANKİ HEYECANI beklendiği gün adet görmediyseniz, idrarınızı yapıp 3-5 dakika içinde 2 çizgi görürseniz hamile kalıyorsunuz, bu kız da yıllardır beklediği anı videoya almış

2 responses to “videobilgi

  1. Gozde Ocak 31, 2016, 9:06 pm

    Meraba ben erkek arkadasimin ilk defa penisini elledim bosalmamisti ama islak gibiydi sonra yaptigimdan utandim ve kendimi geri cektim eve geldim ellerimi hep yikarim disardan gelince yine oyle normal bi sekilde sabunla yikadim sonra dusa girdim vajinama dokundum hamile olabilirmiyim lutfen gulmeyin inaninki bilgim yok burdakileride okuyunca sasirdim zaten

kaba ,sapıkça yorumlar bilgisayar tarafından otomatik silinecektir

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: